Jak korzystać z Instagrama?

Jak korzystać z Instagrama?

Rozwój nowoczesnej technologi wraz z powszechnym dostępem do Internetu daje każdemu niesamowite możliwości. Zdobywanie nowej wiedzy, zdalna praca i nauka, prowadzenie firm, działania marketingowe i wiele innych dziedzin życia jest już możliwe i powszechnie używane, dzięki dostępowi do Internetu. 

Narzędzia, jakie każdy dostaje do ręki, odpalając” komputer czy smartfon mają niesamowitą siłę. Najlepiej widać to obserwując coraz większą popularność mediów społecznościowych w tym Instagrama. To właśnie Instagram pokazał każdemu swojemu użytkownikowi jak w prosty sposób, można czerpać zabawę, naukę i promocję korzystając z jego funkcji.

Instagram – jak zacząć?

W początkach XXI wieku nie ma większego niż Instagram narzędzia do budowania wizerunku połączonego z działaniami marketingowymi. Specyfika tego serwisu wymusza wręcz na użytkownikach prowadzenie działań reklamowych. Każdy profil, aby mógł w pełni korzystać ze wszystkich oddanych mu do ręki narzędzi, chcąc nie chcąc od samego początku wraz z założeniem konta, już zaczyna prowadzić marketing. Oczywiście nie oznacza to, że 100 % użytkowników działa świadomie promując swoje konta, ale z czasem zaczyna właśnie takie działanie.

1. Zarejestrować się – wystarczy podać numer telefonu lub adres mailowy

2. Wybrać nazwę – ważne, aby nazwa kojarzyła się z tematyką zakładanego profilu, powinna być możliwie krótka, unikalna i łatwa do zapamiętania. Nazwa konta nie jest tym samym co nazwa jego użytkownika, o tym wiele osób nie pamięta lub po prostu nie ma takiej świadomości.

3. Uzupełnienie profilu – dodanie zdjęcia profilowego w przypadku osoby lub loga w przypadku firm. Zdjęcie powinno być wyraźne i najlepiej dające możliwość rozpoznania twarzy użytkownika profilu. Wpisanie krótkiego bio z zamieszczonym w nim aktywnym linkiem np. przekierowującym na stronę www, blog itp. W przypadku promowania poprzez profil produktu w bio warto zamieścić link do strony z opisem produktu i miejscem jego sprzedaży

Co dalej kiedy konto już założone?

Jeśli konto ma za zadanie promowanie wizerunku prywatnego, firmowego czy produktowego warto je połączyć z profilem na Facebooku. Dzięki takiemu zabiegowi zwiększa się możliwości marketingowe. Korzystając z jeszcze innych serwisów społecznościowych, warto wszędzie gdzie to tylko możliwe umieścić informację o posiadanym profilu na Instagramie i przekierowywaniu do tego konta.

Każdy nowy członek społeczności instagramowej musi liczyć się z pewnymi ograniczeniami towarzyszącymi nowemu profilowi. Ograniczenia te zazwyczaj występują przez pierwszych kilka tygodni, po czym nabywa się dostępu do wszystkich zgodnych z regulaminem serwisu funkcji i narzędzi.

Ograniczenia- limity dla użytkowników

1. Lajki – obecnie limit wynosi 60 lajków na godzinę, przekroczenie tej liczby sprawia, że ukazuje się komunikat o tymczasowej blokadzie lajkowania trwającej od kilku godzin do nawet kilku dni.

2. Obserwowanie kont – limit wynosi 7500 kont, po przekroczeniu tej wartości pokaże się napis „błąd”. Jest to duża liczba kont i przeciętny użytkownik rzadko kiedy jest w stanie ten limit skonsumować, natomiast przy prowadzeniu dużej kampanii reklamowej połączonej ze zdobywaniem nowych followersów łatwo można wpaść w limitową pułapkę.

3. Komentarze – limit wynosi podobnie jak w przypadku lajków 60 komentarzy w ciągu godziny. Przekroczenie limitu może skutkować blokadą konta. Komentarze tej samej treści nawet w mniejszej ilości niż wynosi godzinny limit, mogą także skutkować blokadą.

4. Wiadomości prywatne – limit dzienny jest zbliżony do tych jak na Messengerze i wynosi 60 konwersacji. Pojedyncza informacja w Direct Message musi się zmieścić w 500 zzs (znaki ze spacjami). W przypadku dłuższych treści należy je rozbić na kilka części.

Jak korzystać z Instagrama?

Po ogarnięciu podstawowych spraw związanych z pewnymi ograniczeniami występującymi na Instagramie można przystąpić do korzystania z niego.

Obserwowanie kont innych użytkowników – to właściwie jedna z najpopularniejszych czynności wykonywanych przez zarejestrowanych użytkowników.

Komentowanie innych kont – komentarze to bardzo częste zajęcie użytkowników, zwłaszcza kiedy obserwowane jest konkretne konto czy konta. W dobrym tonie jest też odpowiadanie na komentarze innych osób pod własnymi postami czy też pod obserwowanymi postami.

Lajkowanie – najprostsza i najczęściej używana reakcja będąca zarazem najbardziej pożądaną, bo właśnie lajki i ich ilość są największym napędem w budowaniu pozycji konta czy konkretnych postów

Prowadzenie własnego konta – jet to oczywista sprawa jeśli chce się być aktywnych użytkownikiem, należy pamiętać o własnym profilu i w mia często publikować na nim różne posty. W przypadku akcji promocyjnych publikowanie postów jest niezbędnym działaniem.

Komentarze

  1. Wiele osób chciałoby prowadzić profesjonalne konta na instagramie i zarabiać na nich duże pieniądze. Aby tego dokonać trzeba zyskać popularność. Na początek warto zwiększyć liczbę followersów za pośrednictwem takich stron jak np. https://kuplike.pl/produkt/obserwujacy-na-instagramie/.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prowadzenie konta na instagramie to świetny sposób na spędzanie wolnego czasu oraz poznawanie nowych ludzi. To prosty w obsłudze serwis, z obsługą którego każdy z pewnością sobie poradzi.
    https://fejmowo.pl/produkt/instagram-followers-obserwujacy-1000-realni/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Jak zmienić język na Instagramie?

Jak dodać zdjęcie na Instagrama?

Jak kupić followersów na Instagramie?